27. februar 2026
24.-25.februar gikk den årlige Vegsikringskonferansen av stabelen, i regi av Trafikksikkerhetsforeningen. Styreleder i MCTA, Odd Terje Døvik, deltok, og brukte sin taletid på å snakke om det fysiske veimiljøet.
Bruk «Tags»-funksjonen for å finne eldre saker!
